loading...

isongs

متن آهنگ منو بشناس اگر سر به سر تن به کشتن دهیم اگر سر به سر تن به کشتن دهیم به از آن که میهن به از آن که میهن به دشمن دهیم من یه خاکم که زخمی جنگه ایستاده با اینکه مجروحه من یه خاکم که خنده ی صل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 82 شنبه 21 فروردین 1400

متن آهنگ منو بشناس

اگر سر به سر تن به کشتن دهیم

اگر سر به سر تن به کشتن دهیم

به از آن که میهن به از آن که میهن به دشمن دهیم

من یه خاکم که زخمی جنگه ایستاده با اینکه مجروحه

من یه خاکم که خنده ی صلحه جنگ نه تو دفاع ولی کوهه

از شمالم قنوت در محراب تا جنوبم سما مولاناست

دشت تا دشت پشت من لشکر کوه تا کوه پرچمم بالاست

من صدای خروش کارونم ایستاده به وسعت سبلان

مردمم سر به زیر در تاریخ مردمم سربلند در دوران

منو بشناس که از جنگ نگفتم با تو منو بشناس که آرامش در طوفانم

منو بشناس به لبخند به زیبایی صلح منو بشناس که من ایرانم

پای سختی به قدرت تختی شور شیرین عشق با فرهاد

کشور قوم و مذهب و آیین سرزمین همیشه ی آزاد

خاک آرامش خلیج فارس

وسط مرزهای طوفانی سر فدای وجب وجب این خاک

پای آن گنبد خراسانی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو