loading...

isongs

متن آهنگ اتفاقا با صدای محمد لطفی جلو روم نمیگی اما از من عاشق تری خوشم میاد میخندی یه شهرو میبندی کاش یجوری صدام میکردی دلمو میکندی دلو بستیم به هم چرا نگم عاشقم عشقم اتفاقا عزیزم خودم عاشقتم ان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 شنبه 21 فروردین 1400

متن آهنگ اتفاقا با صدای محمد لطفی

جلو روم نمیگی اما از من عاشق تری

خوشم میاد میخندی یه شهرو میبندی

کاش یجوری صدام میکردی دلمو میکندی

دلو بستیم به هم چرا نگم عاشقم عشقم

اتفاقا عزیزم خودم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم

همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی

اتفاقا عزیزم خودم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم

همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی

بشین پیشم بخند که من از رنگ و بوت عشق کنم

دیگه بذار پاشم بیام اسفندو دودش کنم

انقدر قشنگی نکنه خودم تو رو چشم کنم

حال دلت خرابه بذار خودم درستش کنم بذار خودم درستش کنم

اتفاقا عزیزم خودم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم

همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی

اتفاقا عزیزم خودم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم

همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی

اتفاقا عزیزم خودم عاشقتم خودم عاشقتم شدی باب دلم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو